esca
| Google translate: CA NL EN FR DE IT PT ES

Presentació del catàleg “Terres” de Madola

Aquest diumenge 3 de març, a les 12 del migdia, tindrà lloc la presentació del catàleg de l’exposició “Terres” de l’artista Madola, dins el cicle Cardedeu amb l’Art Vigent.

A la presentació, a més de l’artista, es comptarà amb la presència de Jordi Marcet, autor del text del catàleg i que ens parlarà de l’obra de Madola, i la regidora de Cultura de l’Ajuntament de Cardedeu, Maria Andreu.
A l’acte també hi participaran Rafael Vallbona i Montse Assens, amb la lectura dels poemes que han escrit pel catàleg inspirats en l’obra de l’artista. Una lectura que anirà acompanyada de la flauta de Ramon Oriol.

El catàleg “Terres” de Madola, ha estat traduït al castellà i a l’anglès, i serà gratuït per a tothom que visiti l’exposició; a més, es distribuirà per als museus d’art del país i de la resta d’Europa, donant a conèixer així el programa d’arts visuals del museu i especialment el cicle Cardedeu amb l’Art Vigent.
L’exposició es podrà visita a la planta baixa del museu fins al 14 d’abril d’enguany.

Cardedeu amb l’Art Vigent
“Terres” de Madola
Una exposició de l’artista Madola (M. Àngels Domingo Laplana), ceramista, escultora i pintora que presenta al Museu Arxiu Tomàs Balvey (MATBC), presenta una exposició on mostra la seva trajectòria artística amb peces que ens parlen de territori i d’una cultura oberta al mediterrani que ha servit d’inspiració a l’artista al llarg dels anys.

Madola (Barcelona, 1944) és una artista de referència en l’àmbit de la ceràmica amb obra a museus de tot el món. Amb una obra que es caracteritza per l’estudi de les formes de gran format a partir de la nuesa del fang refractari amb colors i tons propis del seu territori més proper, a la comarca del Maresme, prop del mar i la muntanya.

Més informació clicant AQUÍ!

0 comments on “Presentació del catàleg “Terres” de Madola