Un any més el MATBC renovem el certificat Biosphere

Un any més el Museu Arxiu Tomàs Balvey renova l’acreditació del distintiu del Compromís per la sostenibilitat Biosphere i Punt d’Informació Turística, en el marc de la trobada anual del sector turístic del Vallès Oriental, enguany celebrada a Can Luna, a la Garriga

En aquestes Jornades també s’han lliurat els diplomes de la xarxa de Punts d’Informació Turística a les empreses participants en els projectes i on hi participa també el museu, la Biblioteca Marc de Vilalba i El B&B cal Peó.

La trobada va servir, entre d’altres, per fer el lliurament de les acreditacions dels distintius Biosphere i Punts d’Informació turística.
Un total de 43 entitats del Vallès Oriental -ens públics i privats- han estat distingides amb el Compromís per a la Sostenibilitat Biosphere de l’edició 2023, un distintiu que pretén fomentar les bones pràctiques en gestió sostenible al sector turístic.
El Compromís per a la Sostenibilitat Turística Comarques de Barcelona Biosphere és un projecte desenvolupat per la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç que al Vallès Oriental gestiona el Consell Comarcal.
Garanteix la qualitat i sostenibilitat dels serveis turístics a partir de la certificació Biosphere de l’Institut de Turisme Responsable (ITR), membre de l’Organització Mundial del Turisme (OMT) i adscrit al Global Sustainable Tourisme Council (GSTC) de la UNESCO. Es tracta d’una certificació pionera, basada en els 17 objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de Nacions Unides integrats en l’Agenda 2030.

Trobareu més informació AQUÍ!

0 comments on “Un any més el MATBC renovem el certificat Biosphere