QUÈ FER A CARDEDEU

Passejades en bici i a peu

A Cardedeu hi ha una gran quantitat de parcs i camins rurals per gaudir de la natura en estat pur i practicar senderisme. Un dels parcs més emblemàtics és el parc dels Pinetons, definit per l’arquitecte Manuel Joaquim Raspall el 1930, i, posteriorment, el 1977, es va construir el parc de Pompeu Fabra.

Al seu costat, s’hi troba el Parc Pompeu Fabra, punt de sortida de diferents rutes per l’entorn natural i patrimonial.

Us proposem un total de 24 rutes per fer a peu o en bicicleta pels entorns de Cardedeu.*

Clica sobre la ruta i descarrega-te-la!

*Els temps assenyalats a les fitxes corresponen a la durada completa de cadascuna de les passejades, tenint en compte les possibles parades per a descansar, per a fer fotos o per a observar el paisatge.
Aquestes són les durades màximes pensades per a fer les passejades tranquil.lament en grup o en família.
Segons el nivell i l’energia de cadascú, els temps poden ser molt menors, sobretot en les passejades en bici.