Coincidint amb la Mare de Déu del Carme, el 16 de juliol, us expliquem que passava a la Palça de l'església , al voltant de la capelleta de carrer... Un petit preludi de la Festa Major!
Read More
Coneixes la vitrina del museu?
Un espai a la 3a planta on s’hi mostren diferents objectes de la col.lecció i que canvia 3 cops l’any.
Ara hi pots veure l'estendard de la Santa Espina, de l’any 1878 [...]
Read More
El MATBC presentem un cicle de Performance a la capella de Sant Corneli de Cardedeu al llarg del més de juliol i agost de 2021.
Les accions formen part del programa santcorneliarts(2) [...]
Read More
Carolina Esteller fou una estiuejant a Cardedeu i propietària, del mas Diumer (que va adquirir l’any 1915 a la família Fontova). Promogué i finançà la urbanització d’aquest paratge l’any 1917, adquirint l’arbrat i cedint un percentatge del benefici de la venda de les seves parcel·les [...]
Read More