Estètiques destructives. Andrea Badia

Escultura botànica generada a partir del soroll antropogènic de la ciutat de Barcelona

Intervenció d’Andrea Badia dins el cicle santcorneliarts(2) a la Capella de Sant Corneli

Un projecte del Museu-Arxiu Tomàs Balvey de Cardedeu, comissariat per Mercè Alsina i Enric Maurí

El proper dissate 22 de juny a les 12 del migdia tindrà lloc la inauguració de l’exposició d’Andrea Badia, dins el cicle santcorneliarts(2).
Una exposició que es podrà veure fins a l’11 d’agost a la capella de sant Corneli de Cardedeu

El soroll antropogènic pertorba la serenor que una vegada va caracteritzar la natura i envaeix els paisatges en un moment de fragilitat ecològica. Els nivells acústics extremadament alts interfereixen en l’estructura cel·lular de les plantes i en el seu cicle vital. En aquesta exposició, les noves plantes s’alcen com a testimonis silenciosos de la transformació del món que les envolta. Cada detall d’aquestes escultures botàniques futuristes està impregnat de l’essència del soroll urbà.

Andrea Badia (nddr3) és una artista multidisciplinària que explora la fisicitat del virtual, l’error digital i la representació tridimensional.

Horari:
divendres de 18 a 21 h
dissabtes d’11 a 14 i de 18 a 21 h
diumenges d’11 a 14 h
Entrada lliure

Descarrega’t tota la informació AQUÍ!

0 comments on “Estètiques destructives. Andrea Badia