“FOREST ART. DESEMBOSCANT” exposició virtual de Martí Boada

Parlar de Martí Boada és parlar del Montseny i parlar de boscos. En aquest recorregut visual i sonor en Martí ens convida a submergir-nos en un bosc universal i planetari per despullar-lo amb una mirada artística. Veurem en ell detalls que ens suggereixen grans temes com l’evolució, el nostre paper en la natura, l’empremta del clima, la riquesa del món vegetal, l’emergència climàtica… però per sobre de tot, apreciarem que la natura és art en sí mateixa. Sense filtres.
Aquesta exposició ha estat pensada per ser emesa al voltant de la Setmana de la Natura i del 5 de juny -dia del Medi Ambient-. Aquest any la natura ens envia un missatge molt clar: és el moment de reimaginar la nostra relació amb la natura i ser part activa del canvi.
#diaMA #VilesFlorides #ForNature

Verònica Vidal Oltra, Regidora de Medi Ambient i Verd Urbà, Mobilitat i Serveis
29 de maig de 2020

EXPOSICIÓ VIRTUAL
FOREST ART. DESEMBOSCANT
DE MARTÍ BOADA
Al canal de YouTube del Museu

Us convidem a visitar l’exposició virtual “Forest Art. Desemboscant” de Martí Boada al canal de YouTube del museu.
“Forest Art. Desemboscant” es presenta en format audiovisual i s’hi mostren imatges de les peces que en formen part així com intervencions de Martí Boada, acompanyat d’una creació sonora feta expressament per a l’exposició amb diferents sons dels boscos del Montseny combinats amb música original, a càrrec Dalmau Boada i Ramon Solé.

Amb Forest Art. Desemboscant, Martí Boada ha volgut retre homenatge al bosc, des dels essers vius que hi habiten a la gent que hi treballa.

Com diu l’artista, “Cada peça és un objecte pensat, observat al bosc, identificat, reinterpretat, amb dentellades de ciència, però essencialment és reconversió en art desemboscat, sorgit del bosc per a mostrar matisos,    des de la creativitat. Un art inicialment edàfic, lignós, meteorològic, volgudament silvohumanista.”

Una exposició comissariada pel Museu de Cardedeu amb la col·laboració de la regidoria de Medi Ambient i Espai Verd Urbà de l’Ajuntament de Cardedeu.

0 comments on ““FOREST ART. DESEMBOSCANT” exposició virtual de Martí Boada