El Museu de Cardedeu, refugi climàtic

El Museu Arxiu Tomàs Balvey, juntament amb altres equipaments municipals, funciona com a refugi climàtic aquest estiu per fer front a la calor.

Un dels efectes del canvi climàtic sobre la salut són les onades de calor. Les persones més vulnerables, gent gran i infants són qui més les pateixen.

Cardedeu compta amb un protocol municipal mitjançant el qual les professionals de serveis socials i el personal sanitari del CAP es coordinen per contactar i fer seguiment de les persones que puguin necessitar suport en aquestes condicions.

En aquest marc, l’Ajuntament de Cardedeu proposa per aquest estiu 2024 diversos refugis climàtics, entre els quals hi ha el museu, a més d’altres equipaments municipals, instal·lacions i parcs, els quals poden servir per combatre les altes temperatures.

El Museu Arxiu Tomàs Balvey disposa de font d’aigua per beure sense cost (cal dur el got de casa), i també es pot fer ús del lavabo.

Podeu descarregar el llistat de refugis climàtics del municipi al següent enllaç:

Refugis climàtics Cardedeu

0 comments on “El Museu de Cardedeu, refugi climàtic