Vigila no trepitgis el follet! Ja torna a voltar per Cardedeu

Hola petit amic i amiga!
Confio que segueixis bé!
Jo estic content perquè surto cada dia a donar una volta per Cardedeu.
M’ho passo molt bé fent el tafaner per les places i carrers que ja estan força animades. També m’agrada passejar pels camins del voltant de Cardedeu! Hi ha excursions molt xules de fer! I aquí hi ha menys gent i no he de vigilar tant a que em vegin o em trepitgin.
I tu? Ja surts a jugar i passejar? Segur que si!!

Avui us faig una proposta que ens han fet arribar al correu del museu l’Iu i la Mar!
Vols pintar alguna de les cases modernistes de Cardedeu?
Si surts a passejar pots buscar-les i mirar com són i després les pintes com més t’agradi!
Aquí et deixo els plànols que va fer Manel Joaquim Raspall de la casa Clavell (a la Plaça de l’Església) i de la casa Balvey (a l’inici de la carretera de Cànoves). Fixa’t amb les dates! tenen més de 100 anys!!

I si me la vols enviar, ja ho saps! La penjarem al web del museu! Envia-me’l a l’adreça de correu folletverdet@cardedeu.cat.

Aprofito per dir-te que estic molt content ja que el museu ha obert de nou i ja pots venir a veure les exposicions.
A més, el museu és ple de senyals perquè puguis fer la visita amb tota seguretat: hi ha senyals a terra que t’expliquen on has de parar, unes fletxes que et diuen cap a on has d’anar i uns senyals de cedeixi el pas per dir-te que paris i deixis passar si ve algú! Ara visitar el museu és com una gimcana 😊
Em farà molta il·lusió veure’t mentre visites les exposicions amb la família! T’he trobat molt a faltar!

Ah! hem canviat d’horari!!
Si vens a veure’m, ho pots fer:
De dimecres a dissabte de 10 a 2 del migdia i de 5 a 8 del vespre
Diumenge de 10 a 2 del migdia
I els dilluns i dimarts el museu està tancat!

M’agradarà veure’t d’amagat!
T’envio un petó a la punta del nassarró!

Verdet, el follet del Museu!!

0 comments on “Vigila no trepitgis el follet! Ja torna a voltar per Cardedeu