Proposem alternatives en cas de pluja per a aquest cap de setmana a la trobada modernista de Cardedeu
Divendres 2, dissabte 3 i diumenge 4 d’octubre es durà a terme la 20a edició de la trobada modernista a Cardedeu i, a causa de la previsió de pluja per a aquests dies, proposem alternatives per poder gaudir de les activitats. Aquestes alternatives només es duran a terme en cas de pluja.
Divendres 2 d’octubre
Es traslladaran els actes a l’interior del museu, també l’activitat de jocs a la plaça. S’habilitaran diferents espais del MATBC.
Dissabte 3 d’octubre
Matí:
Es mantindran les següents activitats a l’interior del museu:
- Brodem fotografies!
- Vestint la llar. La casa burgesa al 1900 (xerrada).
- Els estiuejants es retraten! (Fotografies).
Les visites llampec es duran a terme en l’horari planificat. Les participants hauran de portar paraigües.
Activitats i tallers per a la família al llarg de tot el matí a la Plaça de Sant Joan es farà a l’interior del MATBC.
Tarda:
Les activitats de dissabte a la tarda es traslladaran a la pista coberta del parc Pompeu Fabra.
Diumenge 4 d’octubre
Les visites llampec es duran a terme en l’horari planificat. Les participants hauran de portar paraigües.
La ruta Raspall teatralitzada (escenes d’estiueig) iniciarà a l’interior del museu i la ruta s’haurà de fer amb paraigües.
S’anul.la el taller de ball a la plaça.
Recordem que aquestes alternatives només són EN CAS DE PLUJA.
Pots consultar el programa complet AQUÍ.
0 comments on “Trobada modernista: en cas de PLUJA”