Tertúlia literària de “Cardedeu desaparegut”

Ràdio Televisió Cardedeu emet pel seu canal de Youtube la tertúlia literària de “Cardedeu Desaparegut”

“Cardedeu desapareguda”, escrit per l’hisoriador local Ricard Ginjaume,  forma part de la col·lecció “Catalunya Desapareguda”, de l’editorial Efadós. Es tracta d’una petita síntesi històrica dels canvis urbanístics, econòmics, socials i culturals que tingueren lloc a Cardedeu des de  1884 a 1971 que tot transportem-nos al passat, ens fa viatjar per la memòria col·lectiva i ens ajuda a entendre millor el present.

La tertúlia, conduïda per Anna Fernàndez, ha comptat amb la presència de:

• Ricard Ginjaume, historiador i escriptor
  • Jaume Alcazar, coordinador d’autors de l’editorial Efadós
  • Teresa Blanch Bofill, directora del MATBC
  • Ramon Arribas, Regidor de Desenvolupament Local, Transició energètica, Activitats i Museu
  • Miquel Comas, autor del pròleg del llibre

En la trobaja digital amb els convidats, s’ha parlat del valor històric de les imatges recollides i s’han destacat curiositats de la selecció.

0 comments on “Tertúlia literària de “Cardedeu desaparegut”