Jornades Europees del Patrimoni 2020

Un any més el museu ens afegim a les activitats programades arreu del país en el marc de les Jornades Europees del Patrimoni 2020 amb la posada en marxa d’un joc de pistes pels carrers i entorns naturals del municipi a partir del dissabte 10 i una passejada pel centre de Cardedeu per a conèixer la seva història a partir dels carrers, els edificis i les seves places.

Totes les activitats són gratuïtes. Trobareu tota la informació a l’agenda del museu.

Les Jornades Europees de Patrimoni són un esdeveniment obert a tothom i una gran oportunitat per donar a conèixer la riquesa i l’atractiu del nostre patrimoni cultural, amb l’objectiu principal d’estrènyer els vincles entre aquest i la societat. Us convidem a viure noves activitats i experiències en aquesta propera jornada de portes obertes del patrimoni cultural.

Una iniciativa del Consell d’Europa i la Comissió Europea que se celebra ininterrompudament a Catalunya des del 1991 i que està considerada l’activitat participativa més important d’Europa en relació amb el patrimoni cultural. Impulsat per la Generalitat de Catalunya, l’esdeveniment compta amb la col·laboració de la Federació de Municipis de Catalunya, l’Associació Catalana de Municipis, l’Institut Ramon Muntaner, l’Associació Capital de la Cultura Catalana i Catalonia Sacra.

0 comments on “Jornades Europees del Patrimoni 2020