Et portem el museu a casa!

Visita’ns des de casa amb les xarxes socials!

L’equip del museu seguim proposant-vos participar dels jocs, visites, i curiositats entorn el museu, la història i el patrimoni de Cardedeu a les nostres xarxes d’Instagram,  Facebook i YouTube.

Cada setmana us proposem descobrir algun dels diferents aspectes de les nostres col·leccions i del fons documental del museu amb continguts a través de les xarxes. A més, amb l’stories d’Instagram podeu participar en diferents jocs de preguntes i curiositats sobre el nostre fons.

Al web del museu hi trobareu actualitzades les notícies sobre el museu i diferents propostes així com espais per descobrir el territori, les festes i tradicions  o també podeu visitar-nos a l’apartat de vídeo del web on hi trobareu un vídeo de la darrera exposició al museu amb Pep Borràs o un taller familiar de com fer un gel d’Aloe Vera.

Us animem a donar-hi una volta virtual!

Aquí teniu els enllaços a les nostres xarxes!

Enllaç a l’Instagram del Museu
Enllaç al Facebook del Museu
Enllaç al canal del Museu de YouTube

0 comments on “Et portem el museu a casa!