Ens ajudes a preparar el Dia Internacional dels Museus?

Hola petit amic i amiga
Confio que tant tu com la teva família seguiu bé!
Jo continuo investigant i fent el xafarder per tots els racons del museu, remenant i redescobrint ple de coses! I ara que ja fa força calor, passejo molt pel jardí i quan ningú em veu jugo amb la granota que viu a la bassa!
Fins i tot l’altre dia jugàvem a fet i amagar… endevina on em vaig amagar!!

Avui et vull demanar un cop de mà!!
Saps que els museus tenim un dia especial dedicat a nosaltres?! És el 18 de maig i aquest any, com que encara estarem a casa i no es podrà obrir el museu, hem pensat que podíem organitzar-lo entre totes i tots.

És per això que et demanem (i a la teva família també) que ens diguis que és per a tu el museu! Si t’agrada venir a veure les exposicions o a fer les activitats al taller…
Ens ho pots dir amb un dibuix, amb un escrit… com tu vulguis i et vingui de gust!

Què et sembla la idea? Ens ajudes? Només has d’enviar-me un correu a folletverdet@cardedeu.cat i en farem una galeria a la web del museu amb tots els dibuixos i escrits que m’envieu! I si et ve de gust, en pots fer més d’un!

Els espero!
Segur que fas uns dibuixos fantàstics!

M’agradarà veure’t ben aviat!
T’ envio un petó a la punta del nassarró!

Verdet, el follet del Museu!!

0 comments on “Ens ajudes a preparar el Dia Internacional dels Museus?