Els noms de la memòria. El cost humà de la guerra civil a Cardedeu

Nova publicació del museu

El MATBC enceta una nova col.lecció de Recerca Local de Cardedeu amb la publicació del llibre Els noms de la memòria. El cost humà de la guerra civil a Cardedeu editat per l’Ajuntament de Cardedeu i coordinat pel del Museu Arxiu Tomàs Balvey i l’Arxiu Municipal.

Els noms de la memòria. El cost humà de la guerra civil a Cardedeu vol ser un reconeixement a totes les víctimes del conflicte bèl.lic a la nostra vila.

Ricard Ginjaume ha estructurat el llibre en dos grans blocs: un primer de context històric del que va suposar el conflicte a Cardedeu i a la comarca, i un segon centrat en les víctimes, on hi figura una fitxa biogràfica per a cadascuna d’elles, en les que s’ha comptat amb la col.laboració de moltes de les famílies, tant pel que fa a la recopilació de dades com la divulgació de fotografies i documents originals.

El llibre ja es troba a la venda a totes les llibreries de Cardedeu i a la botiga del Museu.

Per l’edició de la publicació, s’ha comptat amb la col.laboració de la Diputació de Barcelona.

Fitxa bibliogràfica:
Autor: Ginjaume Clusellas, Ricard
Títol: Els noms de la memòria. El cost humà de la guerra civil a Cardedeu.
Col.lecció: Recerca Local de Cardedeu
Edició: Ajuntament de Cardedeu, 2022
Idioma: Català
Enquadernació: tapa tova