Els enigmes de Cardedeu | Street Scape

T’animes a jugar amb nosaltres?

Et proposem una aventura de descoberta a partir de dos jocs de pistes pels carrers i entorns naturals del municipi per a realitzar amb l’aplicació mòbil AdvenutiQ.

Pots començar-hi a jugar, sol, amb amics o en família, a partir del dissabte 10 d’octubre, en el marc de les Jornades Europees del Patrimoni.

Els enigmes de Cardedeu | Street Scape

“Els enigmes de Cardedeu” consisteix en dos itineraris: un pel centre de Cardedeu per a conèixer el patrimoni històric i arquitectònic i un l’altre per l’entorn natural del municipi per a descobrir-ne els boscos, camins i parcs.
A més, tot jugant, pots guanyar recompenses sorpresa!

1. Un personatge de conte

Un personatge misteriós i simpàtic, de qui hauràs d’endevinar el mom, t’acompanyarà pel centre històric de Cardedeu fent-te superar diferents reptes a canvi de les lletres que formen el seu nom.

1. El mas misteriós

Cardedeu té un entorn natural privilegiat i amb aquesta aventura et proposem descobrir-lo tot passejant i superant reptes pels camins, parcs, camps  i boscos del municipi. A més, haràs de descobrir el nom d’un mas misteriós.

1. Bonus Tracks:

Al final de cada itinerari podràs completar l’activitat amb un bonus trak al museu i obtenir el premi un cop finalitzat.

Ambdós jocs es poden fer les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any! Els bonus track s’han de fer en horari d’obertura del museu.

Descobreix la història, el patrimoni arquitectònic i natural del municipi amb nosaltres i supera els diferents reptes mitjançant pistes i geo-coordenades que t’ajudaran a avançar i descobrir els 2 noms misteriosos!
 I si a més, t’animes a fer els bonus tracks al museu, tens premi assegurat!
 T’hi esperem!

Com jugar-hi:

1. Descarrega’t l’APP “Adventuriq”
  2. Dona’t d’alta amb el teu nom i correu electrònic
  3. Busca “Els enigmes de Cardedeu”
  4. Introdueix el game pin (el trobaràs aquí a partir del dia 10 d’octubre)
  5. Quan acabis l’itinerari podràs consultar la classificació.
  6. Si vols guanyar un premi, cal fer els bonus track al museu (consulta’ns l’horari)

Algunes recomanacions:

1. Ves ben calçat