El xip de la Memòria | Tomàs Balvey i Bas. Col.leccionista

Us presentem la primera de diverses vídeocàpsules amb el títol “El Xip de la memòria” que ens permetran conèixer, d’una manera amena les diverses col.leccions del Museu.

Unes vídeocàpsules que són un canal més de difusió del museu alhora que volen esdevenir un recurs per als centres educatius amb l’objectiu de donar eines tant per a l’estudi de la història com per a la reflexió del pas del temps a partir dels objectes del fons del museu.

EL MATBC som un museu de territori amb més de 100 anys d’història i amb un fons  que està format per materials etnològics, arqueològics, numismàtics i extenses col·leccions d’objectes decoratius i de la vida quotidiana dels segles XVIII i XIX a més del conjunt de la Farmàcia Balvey, amb el mobiliari original de l’any 1812 i amb més de 200 pots de farmàcia d’estil imperi que conserven els continguts originals.

Aquesta vídeocàpsula que us presentem està dedicada a Tomàs Balvey i Bas, farmacéutic, col.leccionsita i fundador del museu.

0 comments on “El xip de la Memòria | Tomàs Balvey i Bas. Col.leccionista