El museu et proposa…¿Puedes oirme? amb Jaume Plensa

Si t’agrada Jaume Plensa, no et perdis el documental ¿Puedes oirme? que es projectarà al cinema Esbarjo de Cardedeu el proper dijous 15 d’octubre a les 9 del vespre.

Us animem a anar-lo a veure i donar una volta, de la mà de l’artista, per tot el planeta a partir de les seves escultures monumentals que es troben en diversos racons de la terra.

SINOPSI

“¿Puedes Oírme?” és un documental que ens convida a conèixer-les de la mà d’aquest creador i ens aproxima al seu pensament, a la seva poètica, a la seva forma d’entendre l’art com a generador de bellesa i a la seva manera de llegir l’espai públic com un lloc de trobada per a la comunitat.
Una immersió profunda en el procés creatiu d’un dels artistes en actiu més destacats del panorama mundial. A través de les seves emblemàtiques instal·lacions i peces en espais públics d’Espanya, França, Suècia, EUA, Canadà i Japó, descobrim la senzilla filosofia de Plensa basada en la cerca de relacions harmòniques entre l’obra, l’entorn i els éssers humans.

¿Puedes oirme?
2020. Espanya. 75′.
Direcció: Pedro Ballesteros
Gènere: documental
VO anglès, castellà, francès i japonès

Tota la informació i venda d’entrades al web de l’esbarjo o clicant AQUÍ!

0 comments on “El museu et proposa…¿Puedes oirme? amb Jaume Plensa