El follet Verdet i els gegants

Hola petit amic i amiga

Espero que segueixis bé i hagis passat una molt bona diada de Sant Jordi!

Jo continuo investigant i fent el xafarder per tots els racons del museu, remenant i redescobrint ple de coses! I mirant moltes fotografies antigues!

Saps que s’ha fet un llibre amb moltes d’aquestes fotos que guardem al museu? Es titula “Cardedeu desaparegut” i l’ha escrit un bon amic meu, en Ricard Ginjaume.

Mira aquesta que bonica és! Fixa’t en quants nens i nenes acompanyen els gegants i els cap grossos!

Jo també hi era!! A veure si m’hi trobes!!

Què et sembla si per aquesta setmana m’envies un dibuix ben xulo on hi sortim tu i jo?
I si vols, també la família, els amics i amigues i tot el que et vingui de gust!!

Envia-me’l a l’adreça de correu folletverdet@cardedeu.cat i en farem una galeria a la web del museu amb tots els dibuixos que m’envieu! I si et ve de gust, en pots fer més d’un!

Els espero! Segur que fas uns dibuixos fantàstics!

M’agradarà veure’t ben aviat!

T’envio un petó a la punta del nassarró!

Verdet, el follet del Museu!!

0 comments on “El follet Verdet i els gegants