Inauguració Cardedeu amb l’Art Vigent: Pep Borràs
Dins el Cicle Cardedeu amb l’Art Vigent
Inauguració el divendres 11 d’octubre de 2019
A la planta Baixa del MATBC

El MATBC presenta per aquest 2019-2019 l’artista Pep Borràs, dins el cicle Cardedeu amb l’Art Vigent.

L’exposició, que es podrà veure visitar fins el març de 2020 farà un repàs per la trajectòria artística de Pep Borràs (Rubí 1957) a través de les seves escultures fetes a partir de l’ojet trouvé com la sèrie de les Menines, les Dones Africanes, o els Ocells.

Un treball fet a partir de l’assemblatge on objectes de tot tipus i materials troben una segona vida convertits en escultures.

Pep Borràs treballa amb material de rebuig, l’assemblatge i el collage són les tècniques que han lligat les fustes, els ferros … i els diversos materials que acumula al taller.

Pep Borràs va estudiar a l’escola Massana de Barcelona i ha exposat a arreu de Catalunya així com a la resta d’Espanya o França entre d’altes.

octubre 11 @ 19:00
19:00 — 20:00 (1h)