Dia Internacional dels Museus
Com cada any, el 18 de maig es celebra el Dia Internacional dels Museus; un esdeveniment organitzat pel Comitè Internacional dels Museus (ICOM ) i que enguany, ateses les circumstàncies ocasionades pel COVID-19, proposta que aquesta celebració sigui en format virtual, no presencial.

L’equip del MATBC estem dissenyant un seguit de propostes per a poder celebrar aquests dia online.
Us anirem informant!

Aprofitem per comunicar-vos que la Nit dels Museu que s’havia de dur a terme la nit del 16 de Maig, es trasllada a la nit del 14 de novembre, així com altres activitats previstes per el Dia Internacional dels Museus.

El Dia Internacional dels Museus

Amb el tema “Museus per la igualtat: diversitat i inclusió” el Dia Internacional dels museus 2020 té com a objectiu convertir-se en un punt de trobada per a celebrar la diversitat de perspectives que conformen les comunitats i el personal dels museus així com promoure eines per a identificar i superar els perjudicis en el què els museus mostrem i en les històries que expliquen.

maig 18 @ 10:00
10:00 — 11:00 (1h)