Núria Provinciale a la capella de Sant Corneli

Exposició: LIMITANT L’ABSTRACTE
De la pintora Núria Provinciale del 15 de novembre a l’1 de desembre del 2019
A la capella de Sant Cornelli de Cardedeu
Inauguració el 15 de novembre del 2019 a les 19h.

L’exposició que mostra l’últim treball del 2019 de la pintora Núria Provinciale , anomenat “Limitant l’abstracte” realitzat amb acrilic sobre tela i altres treballs anteriors, com “El Llibre de les Dones” i “Quan predomina el negre” dibuixos al carbonet.
Limitant l’abstracte, és un treball on l’abstracció i la figuració forment part d’un tot, on segons a la distancia que et situes davant l’obra, et pots perdre en la immensitat de les formes abstractes on el inconscient es recrea ….o pots reflexionar sobre els límits formals que configuren el concepte on el raonament determina una realitat material.
Núria Provinciale, nascuda a Tortosa, es va traslladar a Barcelona on es va llicencia en arquitectura. Al 2015, estudia pintura a l’Escola Massana de Barcelona i al 2017 exposa per primera vegada.
Establerta a Cardedeu des de el 2007, desenvolupa en aquests moments al seu taller de pintura la seva obra artística.

HORARI EXPOSICIÓ:
Dilluns de 11 a 13h