Horari museu >> 18-10-19

L’horari del museu del divendres 18-10-2019 serà de 10 a 14h.

Activitat anul.lada

S’anul.la la passejada natural “Els ocells a la tardor” programada per dissabte 19 d’octubre. La propera activitat entorn l’ornitologia serà “Col·loquem les caixes niu” programada dins les activitat de la Setmana de la Ciència 2019, el proper dissabte 16 de novembre.

Jornades Europees del Patrimoni 2019. Visita al jardí d’escultures de Jaume Rodri

Un any mes el MATBC es suma a les activitats programades per les Jornades Europees del Patrimoni.
Enguany s’ha programat una visita al jardí d’escultures de Jaume Rodri, a casa seva.
L’activitat és gratuïta i es sortirà del museu a les 10.30h.

Inauguració: “… i Cor” Escultures de Pep Borràs

El MATBC presenta per aquest 2019-2020 l’artista Pep Borràs, dins el cicle Cardedeu amb l’Art Vigent.

La inauguració serà el divendres 11 d’octubre a les 19h i s’acompanyarà d’un petit recital d’arpa i veu a càrrec de La fàbrica de Lied amb “Del cel, de l’arpa” (Marta Casals, soprano i Esther Pinyols, arpa).

Cusos de ceràmica i pintura al Casal de Cultura Dr. Daurella

El proper mes d’octubre el Casal de Cultura Dr. Daurella del Museu, es reprenen els cursos de pintura i ceràmica.

Ja podeu passar pel museu a fer la inscripció de dimarts a divendres de 10 a 14 i de 16 a 19h

Torna la diada modernista a Cardedeu!

Els propers dies 5 i 6 d’octubre, Cardedeu recorda, un any més el final de l’estiueig, amb diferents activitats pels carrers de la vila i un itinerari guiat acompanyat de petites escenificacions teatrals pels jardins i les cases d’estiueig del Cardedeu de finals del segle XIX i principis del XX.

Viu l’experiència de l’estiueig de principis del segle passat. T’hi esperem! Hi ha Propostes per a totes les edats!

Corre! que s’acaba!

Si encara no has vist l’exposició “Calidoscopi de Cardedeu”, tens tot el mes de setembre per fer-ho!
Una manera de descobrir, a partir de l’objecte, la història dels diferents barris de Cardedeu i de la seva gent.
La podeu visitar fins el diumenge 22 de setemrbe.

La planta del mes: sajolida

Al Jardí del museu, des de la seva remodelació, s’hi pot trobar la sajolida que forma part del grup de les plantes cultivades (amb el senyal de color verd).

Aquestes són unes plantes que normalment es cultiven en horts i jardins ja que no es troben amb facilitat en el nostre entorn natural, però que si tenen un important aprofitament medicinal en la nostra tradició remeiera