Cusos de ceràmica i pintura al Casal de Cultura Dr. Daurella

El proper mes d’octubre el Casal de Cultura Dr. Daurella del Museu, es reprenen els cursos de pintura i ceràmica.

Ja podeu passar pel museu a fer la inscripció de dimarts a divendres de 10 a 14 i de 16 a 19h

Torna la diada modernista a Cardedeu!

Els propers dies 5 i 6 d’octubre, Cardedeu recorda, un any més el final de l’estiueig, amb diferents activitats pels carrers de la vila i un itinerari guiat acompanyat de petites escenificacions teatrals pels jardins i les cases d’estiueig del Cardedeu de finals del segle XIX i principis del XX.

Viu l’experiència de l’estiueig de principis del segle passat. T’hi esperem! Hi ha Propostes per a totes les edats!

Corre! que s’acaba!

Si encara no has vist l’exposició “Calidoscopi de Cardedeu”, tens tot el mes de setembre per fer-ho!
Una manera de descobrir, a partir de l’objecte, la història dels diferents barris de Cardedeu i de la seva gent.
La podeu visitar fins el diumenge 29 de setemrbe.

La planta del mes: sajolida

Al Jardí del museu, des de la seva remodelació, s’hi pot trobar la sajolida que forma part del grup de les plantes cultivades (amb el senyal de color verd).

Aquestes són unes plantes que normalment es cultiven en horts i jardins ja que no es troben amb facilitat en el nostre entorn natural, però que si tenen un important aprofitament medicinal en la nostra tradició remeiera

Tancat per vacances

Us informem que el museu romandrà tancat del 19 d’agost al 2 de setembre, ambdós inclosos. Us esperem a partir de setembre dins l’horari habitual, de dimarts a dissabtes de 10 a 14 i de 16 a 19h i diumenges de 10 a 14h.

Visita el museu per Festa Major!

Els dies de la Festa Major, el museu estarà obert en l’horari habitual i es faran visites guiades gratuïtes el dijous 15 i divendres 16 a les 12h i el dissabte 17 a les 12 i a les 17.30h.

Us hi esperem!

La planta del mes | Nimfea

Una de les noves espècies que es van replantat al jardí del museu, van ser les nimfees, a la bassa de jardí (Nymphaea spp)
Es tracta d’una planta aquàtica perenne amb arrels força llargues que viuen submergides en aigua dolça i que es caracteritzen per tenir diferents tipus de flors amb formes i colors variats. Aquestes flors, que duren en planta uns 4 o 5 dies, s’obren quan els hi toca el sol i es tanquen quan aquest desapareix de la seva influència.

Lina Rica a la capella de Sant Corneli

A la Biennal de Taipei del 2014, Nicolas Bourriaud afirmava que el que interessa als artistes del nostre temps ja no són les coses, sinó els circuits que les distribueixen i les connecten. A Lina Rica li interessa com es connecten els individus en l’entorn, i això vol dir el paisatge, la història, i tot allò que contenen, tant els éssers vius com els llocs i les coses. I aquesta acció de connectar és en si una especulació sobre el temps.