Col.loquem les caixes niu | Activitat posposada

Us informem que l’activitat “Col.loquem les caixes niu” programada per aquest dissabte 16 de novembre amb Nat Mogent, queda prosposada pel febre del 2020.
Tan bon punt tinguem la nova data, ho penjarem al web.

Núria Provinciale a la capella de Sant Corneli

Una exposició que mostra els últim treballs de la pintora Núria Provinciale,fets el 2019, i que ha anomenat “Limitant l’abstracte” realitzat amb acrilic sobre tela i altres treballs anteriors, com “El Llibre de les Dones” i “Quan predomina el negre” dibuixos al carbonet.

Setmana de la Ciència 2019

Com cada any, el Museu Arxiu Tomàs Balvey organitza diferents activitats de difusió científica dins el marc de la Setmana de la Ciència que enguany celebra la 24a edició. Al llarg de dues setmanes es duran a terme activitats de divulgació científica per a instituts així com xerrades i activitats familiars al llarg del cap de setmana.

Per tots Sants, visita el cementiri de Cardedeu

El cementiri municipal | 1919-1921 Manel Joaquim Raspall Visita guiada el proper 10 de novembre a les 10.30h sortida del museu. Cal reserva prèvia Preu 5€   El Cementiri Municipal de Cardedeu (1919-1921), obra de l’arquitecte Manel Joaquim Raspall, és una mostra d’arquitectura funerària noucentista i un dels més significatius a Catalunya. Davant l’entrada hi trobem el panteó de la […]

Horari museu >> 18-10-19

L’horari del museu del divendres 18-10-2019 serà de 10 a 14h.

Activitat anul.lada

S’anul.la la passejada natural “Els ocells a la tardor” programada per dissabte 19 d’octubre. La propera activitat entorn l’ornitologia serà “Col·loquem les caixes niu” programada dins les activitat de la Setmana de la Ciència 2019, el proper dissabte 16 de novembre.

Jornades Europees del Patrimoni 2019. Visita al jardí d’escultures de Jaume Rodri

Un any mes el MATBC es suma a les activitats programades per les Jornades Europees del Patrimoni.
Enguany s’ha programat una visita al jardí d’escultures de Jaume Rodri, a casa seva.
L’activitat és gratuïta i es sortirà del museu a les 10.30h.

Inauguració: “… i Cor” Escultures de Pep Borràs

El MATBC presenta per aquest 2019-2020 l’artista Pep Borràs, dins el cicle Cardedeu amb l’Art Vigent.

La inauguració serà el divendres 11 d’octubre a les 19h i s’acompanyarà d’un petit recital d’arpa i veu a càrrec de La fàbrica de Lied amb “Del cel, de l’arpa” (Marta Casals, soprano i Esther Pinyols, arpa).