Més usuaris i visitants durant el 2019

El Museu Arxiu Tomàs Balvey ha incrementat el nombre d’usuaris i visitants durant el 2019.
Prop d’11.000 persones han visitat i participat de les exposicions i activitats organitzades pel Museu Arxiu Tomàs Balvey al llarg del 2019.

Aquesta xifra suposa un increment de prop de 2.600 visitants respecte el 2018 que han participat en les diferents activitats que poden fer-se al museu: exposicions, visita al magatzem del museu, tallers i activitats al jardí de plantes remeieres, itineraris de patrimoni cultural i natural per Cardedeu, activitats familiars, xerrades o visites guiades.
El nombre de visitants a les exposicions temporals ha augmentat significativament, passant de 4.663 el 2018 a 5.536 el 2019, tant a les exposicions de la planta baixa, on s’han pogut visitar les exposicions “El modernisme i les flors” produïda per la Oficina de Patrimoni de la Diputació de Barcelona, “Calidoscopi de Cardedeu” o “Si tu no decideixes, decidiran per tu”, coproduïda pel MATBC amb ASIR Granollers i el CAP Cardedeu, en el marc de la farmàcia Balvey.

El cicle Cardedeu amb l’Art Vigent, amb l’exposició “Carme Solé Vendrell” i “… i Cor. Escultures de Pep Borràs, han estat visitada per 3.230 persones, entre públic general i escolar que com cada any participen amb el projecte del museu de fa més de 15 anys. Aquest projecte s’ha convertit en un recurs pedagògic que permet compartir dubtes i experiències entre els escolars i l’artista a partir de les visites i tallers de creació al museu, dels treballs que es realitzen al centre escolar i de la trobada entre alumnes i artista al centre educatiu.
També s’ha vist incrementat el nombre d’usos de les activitats pròpies del museu, com itineraris, xerrades taller i activitats per a públic escolar. Han participat d’aquests tipus d’activitats 5.895 persones, del qual 4.309 han estat públic escolar.

Per aquest 2020, el museu seguirà treballant amb una programació d’exposicions que acostin al visitant al món de l’art, de la història i del patrimoni així com noves activitats per a tots els públics en l’àmbit del patrimoni cultural i natural de la vila, del benestar i de la salut, i amb itineraris per Cardedeu o tallers familiars entre d’altres.

0 comments on “Més usuaris i visitants durant el 2019