La Fundació Marc Viader obre les seves portes

Els propers dies 11, 18 i 25 de gener, a les 12h la Fundació Marc Viader obre les portes a l’espai “Marc Viader i Bas”, dedicat a l’industrial lleter de Cardedeu, amb una exposició que ens permet coneixer de més a prop la figura de Marc Viader i Bas en tant que comerciant, ramader i industrial alhora que l’exposició permet fer un viatge als origens del Cacaolat, el popular batut de llet i cacau, creat per la família Viader als anys 30 del segle XX, el primer del seu gènere al món.

​També s’hi exhibeixen documents i fotografies de la Granja M. Viader del carrer Xuclà, de la Granja Viader de Cardedeu i de Letona S.A.

El preu és de 10€ per persona i el grup màxims de 10 persones
Sortida i reserva al museu o trucant al 938713070

La Fundació Marc Viader
Té com a finalitat primordial potenciar la memòria i divulgar la figura i el llegat de Marc Viader i Bas, així com cultivar i promoure els valors de l’emprenedoria, la innovació i la creativitat, en diferents àmbits de l’empresa, la cultura i el coneixement.
La seva residència, seu de la Fundació, és un important exponent del modernisme-noucentisme residencial català, realitzat per l’arquitecte Manel Joaquim Raspall, al centre de Cardedeu.

0 comments on “La Fundació Marc Viader obre les seves portes