Inauguració: “… i Cor” Escultures de Pep Borràs

Dins el Cicle Cardedeu amb l’Art Vigent
Inauguració el divendres 11 d’octubre de 2019 a les 19h
A la planta Baixa del MATBC

El MATBC presenta per aquest 2019-2020 l’artista Pep Borràs, dins el cicle Cardedeu amb l’Art Vigent.
La inauguració serà el divendres 11 d’octubre a les 19h i s’acompanyarà d’un petit recital d’arpa i veu a càrrec de La fàbrica de Lied amb “Del cel, de l’arpa” (Marta Casals, soprano i Esther Pinyols, arpa).
L’exposició, que es podrà visitar fins el març de 2020 farà un repàs per la trajectòria artística de Pep Borràs (Rubí 1957) a través de les seves escultures fetes a partir de l’objet trouvé com la sèrie de les Menines, les Dones Africanes, o els Ocells entre d’altes.

…i Cor. Escultures de Pep Borràs

L’exposició, que es podrà veure visitar fins el març de 2020 farà un repàs per la trajectòria artística de Pep Borràs (Rubí 1957) a través de les seves escultures fetes a partir de l’ojet trouvé com la sèrie de les Menines, les Dones Africanes, o els Ocells.
Un treball fet a partir de l’assemblatge on objectes de tot tipus i materials troben una segona vida convertits en escultures.
Pep Borràs treballa amb material de rebuig, l’assemblatge i el collage són les tècniques que han lligat les fustes, els ferros … i els diversos materials que acumula al taller.
Pep Borràs va estudiar a l’escola Massana de Barcelona i ha exposat a arreu de Catalunya així com a la resta d’Espanya o França entre d’altes.
Des del Curs 1987-88 fins a l’actualitat treballa com a professor a l’Escola de Belles Arts de Rubí i ha participat en diversos projectes per a la decoració de l’espai públic a la seva citat natal així com disseny d’aparadors comercials, cartells,  escenografies, tallers de reciclatge per a infants i bestiari popular.

Cardedeu amb l’Art Vigent

Cardedeu amb l’Art Vigent, des dels seus orígens, és un programa pensat per afavorir l’exposició d’art contemporani, i consolidar-se com a referent en l’àmbit comarcal, però també, i molt especialment, per utilitzar-lo com a recurs pedagògic, per a grans i petits, amb la intenció d’afavorir l’aprenentatge dels llenguatges creatius actuals i la comunicació plàstica entre públic i artista.
Pep Borràs ha estat l’artista seleccionat per el cicle Cardedeu amb l’Art Vigent 2019.

La Fàbrica de Lied

Un duet que ens farà tocar el cel amb una proposta que té com a protagonista l’arpa i unes cançons exquisides i sublims. Cantades i interpretades per dues joves intèrprets.
Marta Casals és una veu fresca que descriu les lletres dels Lieders amb un sentiment de proximitat i calidesa.
Esther Pinyol  es considera una de les millors arpistes del país, l’Esther va ser la primera graduada superior d’arpa de l’Esmuc.

0 comments on “Inauguració: “… i Cor” Escultures de Pep Borràs