Fem salut dins d’un pot! Conserves i confitats

El proper dijous 25 d’abril es durà a terme una nova xerrada taller entorn el món de la salut i el benestar al Museu Arxiu Tomàs Balvey.

“Fem salut dins d’un pot! Conserves i confitats” vol ser un taller per a tot tipus de públic on el cuiner de l’escola restaurant Biosphera de Cardedeu, Jordi Bonet, mostrarà com preparar diferents tipus de conserves saludables per al millor aprofitament de les fruites i verdures de temporada.

Unes conserves amb menys sucres i conservants naturals per a poder gaudir tot l’any de tot tipus de fruites i verdures.

El taller es durà a terme el proper dijous 25 d’abril a les 18h a l’aula del museu i té un cost de 5€ per persona (amb reserva prèvia).

Aquesta xerrada taller es duu a terme en el marc de la farmàcia Balvey i el jardí de plantes remeieres del Museu.

La Farmàcia Balvey està formada pel mobiliari original, datat del 1780, encàrrec del farmacèutic Tomàs Parès Català. Els mobles són de fusta pintada, i presenten diferents prestatgeries amb armaris als baixos i coronades per un entaulament corregut que està alhora sostingut per columnetes, pintades imitant marbrejats al igual que les portes dels armaris. S’ acompanya de dos armaris vitrina més i dos buits o portes que antigament donaven accés a la rebotiga de l’antiga apotecaria. Al mig s’hi troba el taulell de fusta, sense pintar, aparentment de cronologia posterior i en part mutilat.

0 comments on “Fem salut dins d’un pot! Conserves i confitats