Cardedeu. Mirant passat, teixint futur

Expo > Futures

Cardedeu. Mirant passat, teixint futur

Espai d’interpretació del territori i la història de Cardedeu
Propera inauguració: 30 de novembre de 2019

Ubicat a la segona planta del museu, el nou espai d’interpretació vol donar a conèixer el territori i la seva història, a partir del patrimoni cultural i natural utilitzant una museografia actual que permet una participació activa del visitant a partir de la observació i introduint diferents elements de gamificació al llarg del recorregut.
A més, amb la col·laboració de l’Oficina de Patrimoni de la Diputació de Barcelona, l’espai ha estat adaptat als diferents llenguatges signants amb cartel·les en Braille als diferents àmbits així com petites vídeo-càpsules  que es poden descarregar a partir de codis QR que es trobaran al llarg de l’exposició.

Cardedeu, mirant passat, teixint futur, s’estructura a partir de tres àmbits: el territori, el benestar i salut, i l’estiueig.

Tornar enrere